اخبار تکنولوژی 16

معرفی تکنولوژی

اخبار تکنولوژی 16

معرفی تکنولوژی

با ۱۰ ابزار مدیریت اینستاگرام آشنا شوید

ابزار مدیریت اینستاگرام یگانه از نیاز های مهم امروز برای تکاپو کارساز کاربران در اینستاگرام و بازاریابی درونمایه است که بر بنیاد آن کاربران می توانند راهبرد تکاپو های خود را مدیریت و پایه ریزی کنند.

پتانسیل اینستاگرام Instagram برای برقراری ارتباط میان هر برند و مخاطبان اختصاصی خویش هر روز اغلب می‌شود. مدیریت پیج اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی پرقدرت، در سال  به طور متوسط هر ماه حدود ۲ میلیارد کاربر فعال داشته است.

بهترین طریق برای مدیریت اینستاگرام
پیشنهاد می‌کنیم برای مدیریت اینستاگرام خویش به سراغ شرکت‌های تخصصی که خدمات دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌کنند، مراجعه کنید. زیرا باید به این مساله توجه کنید که تنها شما نیستید که به قابلیت بالای اینستاگرام در جذب مشتری پی برده‌اید! رقبای شما متوجه شده‌اند که مزایای تبلیغات دیجیتال چیست و در این پلتفرم حضور دارند و در پی معرفی محصولات و خدمات خویش به کاربران هستند.
بنابراین باید با یک برنامه از پیش تعیین شده اینستاگرام خود را مدیریت کنید الی با صرف هزینه‌ای معقول، برند خویش را در معرض دید عموم پیمان دهید. همچنین توجه داشته باشید که بسیاری از ابزارهای مدیریت اینستاگرام، رایگان نیستند و برای برندها به صرفه نیست که از این ابزارها کاربرد کنند. بنابراین بهترین راه، مراجعه به آژانس‌های تبلیغاتی است که این افزارها  را به چهره حرفه‌ای در کمر بستن دارند.

معرفی ۱۰ ابزار مدیریت اینستاگرام
۱) SocialCaptain
برای جذب فالوور در اینستاگرام در ابتدا باید به تعامل با آن‌ها بپردازید. اما همانطور که می‌دانید لایک کردن صفحات گوناگون و کامنت گذاشتن به چهره دستی شغل بسیار زمان بری است. بنابراین یک آلت مدیریت اینستاگرام همانند SocialCaptain به شما کمک می‌کند الی به سریع‌ترین شکل شدنی با دیگر اکانت‌های اینستاگرام تعامل داشته باشید.

SocialCaptain با به کارگیری هوش مصنوعی، کاربرانی را مخاطب پیمان می‌دهد که هم راستای برند شما هستند. شما می‌توانید از این افزار برای لایک کردن، کامنت گذاشتن و حتی فالو کردن افرادی که جزو مخاطبان برندتان هستند استفاده کنید.

ما به شما توصیه می‌کنیم تا در کناره این دست موزه مدیریت اینستاگرام، خودتان شخصا نیز به تعامل با مخاطبان بپردازید. اگر شما ۱۰۰ درصد این کار را به صورت اتوماتیک سپریدن دهید، این امکان وجود دارد که از جانب اینستاگرام به عنوان اسپم معرفی شوید.


۲) Hootsuite
Hootsuite یک افزار برنامه ریزی برای مدیریت اینستاگرام است. در حال حاضر ابزارهای زیادی برای برنامه ریزی شبکه های اجتماعی هستی دارند ولی Hootsuite به راحتی می‌تواند با این ادوات رقابت کند. شما می‌توانید همگی پلتفرم‌های شبکه های اجتماعی از آنگونه اینستاگرام Instagram، فیس بوک Facebook، یوتیوب Youtube، لینکدین linkedin، توییتر twitter و پینترست pinterest را از طریق یک داشبورد اختصاصی مدیریت کنید.

Hootsuite به عنوان یک افزار مدیریت اینستاگرام این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد لغایت محتوای خود را مستقیما از طریق این ابزار در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، خواهید توانست محتوای مخصوص به دیگر شبکه های اجتماعی را نیز در Hootsuite برنامه ریزی کنید لغایت در زمان مشخص به انتشار آن‌ها بپردازید.

ابزار مدیریت اینستاگرام

۳) Grum
Grum نیز مانند Hootsuite یک آلت برنامه ریزی است که تمرکز اصلی آن بر روی اینستاگرام است. اگر عمده فعالیت شما در شبکه‌های اجتماعی منحصر به اینستاگرام می‌شود، برخی از قابلیت‌های Grum برایتان جذاب خواهد بود. برای نمونه شما می‌توانید محتوای مورد نظرتان را در آن پیمان دهید الی در تاریخ باره نظرتان بدون نیاز به تایید مجدد منتشر شود (برخلاف Hootsuite)

یک قابلیت کاربردی سایر در Grum این است که شما می‌توانید نخستین کامنت از پستتان را به خودتان اختصاص دهید. برای نمونه به جای اینکه هشتگ‌ها را در کپشن بنویسید، می‌توانید آن‌ها در کامنت نخست وارد کنید الی صورت پستتان بهتر شود.

نکته خیلی مهم:  اصلی‌ترین عامل کامیابی در اجرای کمپین تبلیغاتی، فرآوری محتوا هدفمند، با کیفیت و بازاریابی درونمایه برای جذب مخاطب و اثرگذاری بالا است. توصیه می‌کنیم نوشتار لاوان با عنوان ۸ نکته برای نوشتن کپشن اینستاگرام را بخوانید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد